W Magazynie Wiedzy przechowujemy fundamenty naszych rozwiązań szkoleniowych. Teraz możesz z niego korzystać bez żadnych ograniczeń… poza czasowymi.
Materiały do oglądania
Nie masz czasu na czytanie? Oglądaj nasze kompaktowe filmy szkoleniowe.
Jak udzielać coachingowej informacji zwrotnej? - Model GOLD
Jak kontraktować coaching w biznesie? - Sesja trójstronna
Analiza transakcyjna w pigułce?
Jak badać potrzeby rozwojowe organizacji? - Model HPI
Czym jest coaching?
Jak rozpocząć rozmowę z klientem? - Kontraktowanie
Jak zwrócić komuś uwagę? - Model FUKO
Jak stawiać cele? - Model ExACT
Jak prowadzić rozmowę handlową? - Model CARE
Jak rozpocząć prezentację? - Model INTRO
Jak świadomie pracować pytaniami? - Rodzaje pytań
Jak zwiększyć skuteczność? - Model zasobów FIES
Style myślenia i działania? - Model FRIS®
Jak omijać obiekcje? - Technika 3 KROKÓW
Materiały do czytania
Wybierz Twoją zakładkę i pobieraj materiały w wygodnym formacie PDF.
Dla TRENERA Dla COACHA Dla MENADŻERA Dla HANDLOWCA
Dla TRENERA
Badanie potrzeb szkoleniowych – Analiza HPI. Badanie potrzeb szkoleniowych – Kwintet szkoleniowy. Badanie potrzeb szkoleniowych – Pytania pomocnicze. Mierzenie efektywności szkoleń – Model Kirkpatricka. Projektowanie szkoleń – Budowa modułu szkoleniowego. Projektowanie szkoleń – Cykl Kolba. Projektowanie szkoleń – Etapy procesu zmiany. Projektowanie szkoleń – Etapy uczenia się wg.Burcha. Projektowanie szkoleń – Krzywa zapominania. Projektowanie szkoleń – Model dynamicznej nauki Vopela. Projektowanie szkoleń – Nabywanie wprawy. Projektowanie szkoleń – Model nauki 70:20:10. Projektowanie szkoleń – Szkolenie, projekt, proces. Projektowanie szkoleń – Wsparcie wdrożenia. Prowadzenie szkoleń – Analiza transakcyjna. Prowadzenie szkoleń – INTRO – Budowanie bezpieczeństwa. Prowadzenie szkoleń – Drabinka interwencji trenerskich. Prowadzenie szkoleń – Koncentrowanie uwagi. Prowadzenie szkoleń – Model pełnej ekspresji. Prowadzenie szkoleń – Omawianie technik. Prowadzenie szkoleń – Opór w pracy z grupą. Prowadzenie szkoleń – Poziomy interwencji trenerskich. Prowadzenie szkoleń – Role grupowe. Prowadzenie szkoleń – Sytuacje trudne – prawdy podstawowe. Prowadzenie szkoleń – Techniki przyjmowania obiekcji. Prowadzenie szkoleń – Wprowadzanie technik.
Dla COACHA
Coaching – Model GROW, etapy i cele. Coaching – Pętla coachingowa. Coaching – Proces coachingu w biznesie. Coaching – Struktura sesji. Techniki coachingowe – Coaching wizji. Techniki coachingowe – Emocje i podejmowanie decyzji. Techniki coachingowe – Kartezjański model zmiany. Techniki coachingowe – Model zasobów. Techniki coachingowe – Strategia Vonneguta.
Dla MENADŻERA
Komunikacja – Docenianie Model PUMA. Komunikacja – Gry statusowe. Komunikacja – Informacja zwrotna Model GOLD. Komunikacja – Informacja zwrotna Model POP. Komunikacja – Informacja zwrotna Model SPINKA. Rekrutacja – Budowa kompetencji. Rekrutacja – Model PRO. Rekrutacja – Ogłoszenie rekrutacyjne. Rekrutacja – Projektowanie ćwiczeń. Rekrutacja – Skala ocen. Zarządzanie – Cele rozwojowe Model EXACT. Zarządzanie – Etapy rozwoju pracownika wg. K. Blancharda. Zarządzanie – Instruktaż 4P. Zarządzanie – Linia interwencji – dyscyplinowanie. Zarządzanie – Model nauki 70:20:10. Zarządzanie – Opór w pracy z zespołem. Zarządzanie – Zasady wprowadzania sankcji.
Formularz kontaktu
Chcesz zapytać lub przesłać opinię? Skorzystaj z formularza.
Newsletter
Chcesz nas bliżej poznać?
Nie musisz nigdzie szukać.
Otrzymasz od nas ciekawe artykuły,
bezpłatne materiały oraz
informacje o nowościach
w Grupie SET.
Dane osobowe zamieszczone w formularzu będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
RODO – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych – Czytaj więcej…