Oś Modelu SET®
Kluczowe elementy Modelu SET® zaszyfrowane są w trzech słowach składających się na nazwę metody: SAFETY (bezpieczne warunki), EXPERIENCE (twórcze doświadczanie) i TRAINING (wdrażanie w praktyce).
SAFETY /bezpieczne warunki/

Pierwszy pod kątem zarówno chronologii, jak i ważności element Modelu SET®. Trener po pierwsze koncentruje się na budowaniu bezpiecznej atmosfery już na etapie badania potrzeb szkoleniowych, a potem projektowania programu rozwojowego i konstrukcji modułów szkoleniowych. Niby nic nowego, ale Model SET® wyklucza korzystanie z gotowych modułów, kładąc nacisk na przygotowywanie ćwiczeń i case’ów w oparciu o gruntownie przedyskutowaną z Klientem specyfikę pracy jego firmy czy działu tak, aby uczestnicy szkolenia mieli przekonanie, że trener zna i rozumie ich problemy. Zatem najpierw gruntowna analiza potrzeb zarówno firmy (sponsora), jak i uczestników. Po drugie, już podczas szkolenia, czy warsztatu, najważniejszym krokiem, który musi postawić trener, aby osiągnąć swój cel jest zbudowanie sojuszu z grupą. Model SET® zbudowany jest na doświadczeniu, że zdecydowana większość trudnych sytuacji na sali jest prowokowana przez trenera, dlatego musi on skupić się na tym, aby dać uczestnikom tyle przestrzeni ile będą dla siebie potrzebowali, aby czuć się komfortowo. Ludzie dużo szybciej się uczą, gdy mogą się bawić. Ale, aby mogli się bawić, potrzebują sprzyjającej, bezpiecznej atmosfery. (…)

Model Efektywnego Treningu – Model SET®
Czytaj więcej. Pobierz pełny opis modelu.
POBIERZ

Potrzebujesz więcej informacji?


Formularz kontaktu

Chcesz zapytać lub przesłać opinię? Skorzystaj z formularza.

    [recaptcha]

    Newsletter

    Chcesz nas bliżej poznać?

    Nie musisz nigdzie szukać.
    Otrzymasz od nas ciekawe artykuły,
    bezpłatne materiały oraz
    informacje o nowościach
    w Grupie SET.

    Dane osobowe zamieszczone w formularzu będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość.
    RODO – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych – Czytaj więcej…

    Udostępnij