Zmiana to nieunikniony element rozwoju każdej organizacji - to dość wytarte stwierdzenie, ale chcemy, czy nie - prawdziwe i zawsze aktualne. Zmiana to jednocześnie jedno z największych wyzwań. To od menedżerów i działu HR w dużej mierze zależy, czy proces zmian przebiegnie płynnie, czy spotka się z oporem i spadkiem zaangażowania zespołu.
Szkolenie „Zarządzenie w procesie zmiany” zostało stworzone po to, by wyposażyć specjalistów i menedżerów HR w narzędzia, dzięki którym będą mogli skutecznie wspierać i prowadzić organizację w procesach transformacyjnych.
Dlaczego warto?
>> Zrozumiesz, dlaczego zmiany napotykają na opór i jak świadomie go minimalizować.
>> Nauczysz się mapować interesariuszy i rozpoznawać kluczowych sojuszników zmian.
>> Dowiesz się, jak tworzyć spójną strategię komunikacji zmiany, która buduje zaangażowanie pracowników.
>> Poznasz techniki motywowania i wspierania ludzi w zmianie – od radzenia sobie z oporem po wzmacnianie inicjatywy.
>> Otrzymasz praktyczne narzędzia, które pomogą Ci zostać ambasadorem zmiany w organizacji.
>> Nauczysz się pracować zarówno z własnymi postawami wobec zmiany, jak i wspierać zespół w procesie transformacji.
Jak pracujemy?
Szkolenie ma praktyczny, warsztatowy charakter – uczestnicy pracują na realnych przykładach z organizacji, uczą się mapować procesy i interesariuszy, przygotowują strategie komunikacji i ćwiczą techniki motywowania zespołów. Wykorzystujemy podejście coachingowe oraz mini sesje Action Learning, które pozwalają od razu przełożyć wiedzę na praktykę.
Efekty szkolenia
Po szkoleniu uczestnicy:
>> potrafią diagnozować potrzeby biznesowe i projektować działania wspierające zmianę,
>> tworzą jasne i spójne komunikaty, które budują zaangażowanie i zrozumienie wśród pracowników,
>> skutecznie radzą sobie z oporem wobec zmiany, minimalizując ryzyko jej niepowodzenia,
>> budują klimat sprzyjający zmianie i angażują ambasadorów zmiany w organizacji,
>> wzmacniają współpracę i wsparcie w zespole HR, aby efektywniej realizować procesy transformacyjne.
Szkolenie „Zarządzanie w procesie zmiany” to praktyczny przewodnik dla specjalistów i menadżerów, którzy chcą nie tylko wspierać, ale i aktywnie kształtować procesy zmian w organizacji.
Potrzebujesz więcej informacji lub chcesz zorganizować to szkolenie dla pracowników Twojej firmy?
Niektórzy mówią, że zmieniamy ich świat, ale to nie my go zmieniamy, bo nie mamy takiej mocy. Po prostu pomagamy rozwijać umiejętności. Wspieramy też środowisko rozwojowe. Dzielimy się wiedzą przez webinary, klub trenera i coacha, narzędzia, blog i podcast.