TOP_tlo_49
Image is not available
szkolenia otwarte
Zarządzanie zespołem sprzedaży
Image is not available
szkolenia otwarte
Zarządzanie zespołem sprzedaży
Zarządzanie zespołem
sprzedaży
Image is not available
Rysunek_metka
Richard Branson powiedział: „Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów”. Jak zarządzać zespołem sprzedaży, żeby troszczył się o klientów? Sprawdź
Adam Walerjańczyk
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Programowy Grupy SET

Dla kogo

Szkolenie dedykowane jest dla osób zarządzających zespołami, menadżerów na różnych szczeblach zarządzania, pracujacych bezpośrednio z podwładnymi. Szkolenie jest również dobrym rozwiązaniem dla osób przygotowujących się do roli menadżera lub świeżo po awansie na stanowisko menadżerskie.

Cele szkolenia

  • Zwiększenie pewności siebie w roli menadżera.
  • Rozwój umiejętności diagnozowania etapu rozwoju pracownika.
  • Wzmocnienie umiejetność dopasowania sposobu pracy do etapu rozwoju pracownika.
  • Rozwój umiejętności wspierania pracowników w rozwoju.
  • Wzmocnienie umiejętności delegowania zadań i stawiania wymagań.
  • Stworzenie okazji do treningu umiejętności.
  • Czego się nauczysz

    Program szkolenia został zaprojektowany tak, aby dostarczyć niezbędną wiedzę do efektywnego budowania prawidłowych relacji szef-podwładny oraz rozwinąć niezbęne umiejętności do wspierania pracowników w rozwoju oraz zbalansowanego stawiania wymagań. Podczas szkolenia nauczysz się w jaki sposób diagnozować etap rozwoju pracownika i jaki sposób pracy z nim dobrać by efektywnie wspierać go w rozwoju umiejętności a następnie w jaki sposób delegować zadania o stawiać cele aby zwiększyć prawdopodobieństwo ich realizacji. Szkolenie ma charakter praktyczny, wiele metod i technik przećwiczysz na sali szkoleniowej w taki sposób aby potem samodzielnie je wykorzystać w realnej pracy. Szkolenie jest prowadzone przez trenerów z doświadczeniem menadżerskim co pozwala na poparcie wiedzy wieloma praktycznymi przykładami z życia.

    Metody szkoleniowe

    Szkolenie jest realizowane metodami aktywnymi w oparciu o Model Efektywnego Treningu - Model SET®. Metoda zakłada koncentrację na trzech kluczowych elementach warunkujących skuteczność nauczania: zbudowaniu bezpiecznych warunków do nauki (Safety); zanurzeniu w doświadczeniach (Experience) i wdrażaniu nowych umiejętności w praktyce (Training). W praktyce wykorzystujemy warsztaty połączone z mini-wykładami, case studies, symulacje, zadania grupowe, quizy, testy i zadania indywidualne.

    Program szkolenia

    Moduł 1. Wprowadzenie:
  • Powitanie i przedstawienie się.
  • Cele szkolenia.
  • Korzyści z udziału w szkoleniu.
  • Program szkolenia.
  • Kontrakt szkoleniowy.

  • Moduł 2. Rola menedżera zarządzającego zespołem sprzedażowym:
  • Kim jest menedżer zarządzający zespołem sprzedażowym– system wartości i kluczowe kompetencje.
  • Mapa problemów menedżera zarządzającego zespołem sprzedażowym. – jak sobie z nimi radzić?
  • Autodiagnoza kompetencji menadżerskich.

  • Moduł 3. Etapy rozwoju pracownika:
  • Etapy rozwoju pracownika wg. K. Blancharda.
  • Zachowania wspierające i instruujące.
  • Moduł 4. Wspieranie pracowników w rozwoju:
  • Dyrektywne metody wspierania pracowników w rozwoju:
    > Instruktaż (Model 4xP jako element Mentoringu)
    > Dyrektywna informacja zwrotna (Model SPiNKA).
  • Coachingowe wspieranie pracowników w rozwoju:
    > Coachingowa informacja zwrotna (Model GOLD).

  • Moduł 5. Planowanie i delegowanie zadań:
  • Delegowanie zadań według strategii 5 kroków psychologicznego kontraktu win-win:
    > Jasne określenie celi i rezultatu.
    > Określanie wytycznych/
    > Określanie dostępnych zasobów.
    > Sposób rozliczenia.
    > Konsekwencje z wykonania lub braku wykonania zadania.
  • Trening umiejętności delegowania zadań.
  • Moduł 6. Docenianie i nagradzanie pracowników:
  • Co motywuje pracowników?
  • Dlaczego nagradzanie jest ważne? – korzyści i zagrożenia.
  • Sytuacje w których należy doceniać pracowników.
  • Algorytm doceniania, czyli struktura rozmowy - trening umiejętności.

  • Moduł 7. Zakończenie szkolenia:
  • Powtórzenie najważniejszych treści szkoleniowych.
  • Runda informacji zwrotnych na temat szkolenia.
  • Zadania wdrożeniowe.
  • Ewaluacja szkolenia.
  • Informacje organizacyjne

    Szkolenie STACJONARNE:

  • Szkolenie realizujemyi w Centrum Konferencyjnym ADN w ścisłym centrum Warszawy.
  • W cenie szkolenia zapraszamy na lunch oraz przerwy kawowe z nietuzinkowymi, sezonowymi przekąskami.
  • Jeżeli potrzebujesz noclegu pomożemy znaleźć odpowiednie miejsce w pobliżu.
  • Przed zajęciami otrzymasz zadania wprowadzające w tematyką zajęć.
  • Przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz od nas zaproszenie m.in. z instrukcją jak dotrzeć na miejsce szkolenia i z innymi informacjami organizacyjnymi.
  • Podczas szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe i wszystkie narzędzia niezbędne do komfortowego udziału w szkoleniu.
  • Po szkoleniu otrzymasz od nas: prezentacje, materiały szkoleniowe i multimedia wykorzystywane przez trenera oraz zadania wdrożeniowe i certyfikat.
  • Masz również zapewnione e-wsparcie trenera przez 90 dni po szkoleniu.
  • Szkolenie ONLINE:

  • Szkolenie prowadzimy na platformie Zoom. W przypadku szkolenia zamkniętego pracujemy również na Microsoft Teams, Cisco Webex i Google Meet.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz zadania wprowadzające w tematyką zajęć.
  • Przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz od nas zaproszenie m.in. z wymaganiami technicznymi i iinstrukcją dołączenia do spotkania.
  • Przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamyrówniez pomoc naszego helpdesku w połączeniu się z grupą szkoleniową.
  • Podczas szkolenia będziesz pracować na intuicyjnych aplikacjach edukacyjnych m.in. Miro, Mentimeter, Kahoot.
  • Po szkoleniu otrzymasz od nas: prezentacje, materiały szkoleniowe i multimedia wykorzystywane przez trenera oraz zadania wdrożeniowe i cyfrowy certyfikat.
  • Masz również zapewnione e-wsparcie trenera przez 90 dni po szkoleniu.
  • Informacje organizacyjne

    Szkolenie STACJONARNE:

  • Szkolenie realizujemyi w Centrum Konferencyjnym ADN w ścisłym centrum Warszawy.
  • W cenie szkolenia zapraszamy na lunch oraz przerwy kawowe z nietuzinkowymi, sezonowymi przekąskami.
  • Jeżeli potrzebujesz noclegu pomożemy znaleźć odpowiednie miejsce w pobliżu.
  • Przed zajęciami otrzymasz zadania wprowadzające w tematyką zajęć.
  • Przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz od nas zaproszenie m.in. z instrukcją jak dotrzeć na miejsce szkolenia i z innymi informacjami organizacyjnymi.
  • Podczas szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe i wszystkie narzędzia niezbędne do komfortowego udziału w szkoleniu.
  • Po szkoleniu otrzymasz od nas: prezentacje, materiały szkoleniowe i multimedia wykorzystywane przez trenera oraz zadania wdrożeniowe i certyfikat.
  • Masz również zapewnione e-wsparcie trenera przez 90 dni po szkoleniu.
  • Szkolenie ONLINE:

  • Szkolenie prowadzimy na platformie Zoom. W przypadku szkolenia zamkniętego pracujemy również na Microsoft Teams, Cisco Webex i Google Meet.
  • Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz zadania wprowadzające w tematyką zajęć.
  • Przed rozpoczęciem szkolenia otrzymasz od nas zaproszenie m.in. z wymaganiami technicznymi i iinstrukcją dołączenia do spotkania.
  • Przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamyrówniez pomoc naszego helpdesku w połączeniu się z grupą szkoleniową.
  • Podczas szkolenia będziesz pracować na intuicyjnych aplikacjach edukacyjnych m.in. Miro, Mentimeter, Kahoot.
  • Po szkoleniu otrzymasz od nas: prezentacje, materiały szkoleniowe i multimedia wykorzystywane przez trenera oraz zadania wdrożeniowe i cyfrowy certyfikat.
  • Masz również zapewnione e-wsparcie trenera przez 90 dni po szkoleniu.
  • Te szkolenia również mogą Cię zainteresować

    Zarządzanie
    Wielopokoleniowością

    Zarządzanie Konfliktem
    i Sytuacje Trudne w Pracy

    Wywieranie Wpływu
    i Perswazja w Biznesie

    Po co jesteśmy?

    Niektórzy mówią, że zmieniamy ich świat,
    ale to nie my go zmieniamy, bo nie mamy takiej mocy.
    Po prostu pomagamy rozwijać umiejętności.
    Wspieramy też środowisko rozwojowe.
    Dzielimy się wiedzą przez webinary,
    klub trenera i coacha, narzędzia, blog i podcast.

    Stwarzamy możliwości...

    Nasze brandy