Richard Branson powiedział: „Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów”.
Jak zarządzać zespołem sprzedaży, żeby troszczył się o klientów? Sprawdź
Adam Walerjańczyk
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Programowy Grupy SET
Dla kogo
Szkolenie dedykowane jest dla osób zarządzających zespołami, menadżerów na różnych szczeblach zarządzania, pracujacych bezpośrednio z podwładnymi. Szkolenie jest również dobrym rozwiązaniem dla osób przygotowujących się do roli menadżera lub świeżo po awansie na stanowisko menadżerskie.
Cele szkolenia
Czego się nauczysz
Program szkolenia został zaprojektowany tak, aby dostarczyć niezbędną wiedzę do efektywnego budowania prawidłowych relacji szef-podwładny oraz rozwinąć niezbęne umiejętności do wspierania pracowników w rozwoju oraz zbalansowanego stawiania wymagań. Podczas szkolenia nauczysz się w jaki sposób diagnozować etap rozwoju pracownika i jaki sposób pracy z nim dobrać by efektywnie wspierać go w rozwoju umiejętności a następnie w jaki sposób delegować zadania o stawiać cele aby zwiększyć prawdopodobieństwo ich realizacji. Szkolenie ma charakter praktyczny, wiele metod i technik przećwiczysz na sali szkoleniowej w taki sposób aby potem samodzielnie je wykorzystać w realnej pracy. Szkolenie jest prowadzone przez trenerów z doświadczeniem menadżerskim co pozwala na poparcie wiedzy wieloma praktycznymi przykładami z życia.
Metody szkoleniowe
Szkolenie jest realizowane metodami aktywnymi w oparciu o Model Efektywnego Treningu - Model SET®. Metoda zakłada koncentrację na trzech kluczowych elementach warunkujących skuteczność nauczania: zbudowaniu bezpiecznych warunków do nauki (Safety); zanurzeniu w doświadczeniach (Experience) i wdrażaniu nowych umiejętności w praktyce (Training). W praktyce wykorzystujemy warsztaty połączone z mini-wykładami, case studies, symulacje, zadania grupowe, quizy, testy i zadania indywidualne.
Zarządzanie zespołem sprzedaży
2 dni / 16 godzin pracy
PLN / netto
1490
stawka vat 23%
Rabat dla Twojej organizacji?
2 osoby
5% rabatu
3 osoby
10% rabatu
4 osoby
15% rabatu
2 osoby - 5% rabatu
3 osoby - 10% rabatu
4 osoby - 15% rabatu
Potrzebujesz więcej informacji?
Zapraszam do kontaktu
Marta Pośpiech
Senior Menadżerka SET Biznes®
Program szkolenia
Moduł 1. Wprowadzenie:
Moduł 2. Rola menedżera zarządzającego zespołem sprzedażowym:
Moduł 3. Etapy rozwoju pracownika:
Moduł 4. Wspieranie pracowników w rozwoju:
> Instruktaż (Model 4xP jako element Mentoringu)
> Dyrektywna informacja zwrotna (Model SPiNKA).
> Coachingowa informacja zwrotna (Model GOLD).
Moduł 5. Planowanie i delegowanie zadań:
> Jasne określenie celi i rezultatu.
> Określanie wytycznych/
> Określanie dostępnych zasobów.
> Sposób rozliczenia.
> Konsekwencje z wykonania lub braku wykonania zadania.
Moduł 6. Docenianie i nagradzanie pracowników:
Moduł 7. Zakończenie szkolenia: